logo iranzabt.com تعمیرگاه ضبط خودرو ایران ضبط

تعمیر ضبط چانگان

598 بازدید
نویسندگی tara
تاریخ ۱۴۰۱-۰۹-۱۴
تعمیر ضبط چانگان 09120046522

تعمیر ضبط فابریک چانگان

 

 

تعمیر ضبط چانگان و رفع ایرادات خاموشی یکدفعه ای پخش خودرو , سفید شدن صفحه مانیتور خودرو و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری مولتی مدیا  در ایران ضبط توسط مهندسین با تجربه ما 09120046522 با ضمانت انجام خواهد گرفت.

ضبط خودروی چانگان همانند انواع مانیتور ماشین در استفاده های طولانی ممکن است  دچار خرابی و ایرادتی گردد . ضبط تصویری چانگان با تمام آپشن هایی که دارد در صورت اختلال در هر قسمت ( برنامه یا سخت افزار ) عملکرد ضعیفی  همراه با هنگ  بودن  دستگاه پخش را ارائه  خواهد داد , بنابراین لازم است در صورت مشاهده هر نوع مشکلی در پخش خودروی چانگان  به تعمیرکار حرفه ای و کاربلد مراجعه نمایید و رفع ایرادات ضبط خودروی خود را به فرد متخصص بسپارید , تجربه کاری ما نشان داده افرادی که بدون اطلاع و داشتن دانش در زمینه تعمیرات ضبط خودرو به تعمیرات غیر حرفه ای می پردازند , باعث اختلال بیشتر در عملکرد ضبط خواهند شد.

ایران ضبط 09120046522 در غرب تهران با آشنایی و تجربه کاری بالای مهندسین خود به تعمیرات انواع ضبط دودین , ساده چانگان در زمان کوتاه نصفه روز با ضمانت می پردازد.

تعمیرات ضبط چانگان :

رفع ایرادات ضبط چانگان هم چون تعمیر ضبط دنا  در ایران ضبط 09120046522 آزادی توسط کادر فنی و متخصص ما در زمان بسیار کوتاه کمتر از یکروز و دریافت هزینه مناسب انجام می گیرد.

تعمیر ثابت شدن روی آرم در مانیتور چانگان

تعمیرات ضبط چانگان در قسمت صدای خروجی و قطع و وصلی صدا

رفع مشکل نمایش و پخش ویدیو و عکس  توسط صفحه نمایش

تعمیر از کار افتادن و کندی تاچ و lcd

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی ضبط چانگان و تعمیرات پخش ماشین

تعمیر بلوتوث چانگان رفع خرابی و عدم اتصال بلوتوث ضبط چانگان

سفید شدن صفحه نمایش و تعمیر آن

تعمیر پورت usb ضبط ماشین چانگان در صورت خرابی و تعویض قطعات در صورت لزوم

ویروسی شدن پخش چانگان به دلیل اتصالات دستگاه های نا ایمن به مولتی مدیا

آپدیت و بروزرسانی ضبط ماشن چانگان در صورتی که نیاز باشد

تعمیرات جایگاه dvd و رفع اشکال در نخواندن سی دی  و رم و فلش

تعمیردوربین عقب و جلو

رفع اشکال در برنامه

تعمیرات سخت افزاری و تعویض قطعات ضبط چانگان

 روشن نشدن ضبط چانگان:

خاموش شدن صفحه ضبط ماشین و شناسایی علت روشن نشدن ضبط چانگان از مواردی است که بسیار در ایران ضبط بررسی و تعمیر گردید , چک کردن اتصال و سوکت ها و شناسایی دقیق  قسمت فنی و تخصصی مانیتور پخش در مرکز ما 09120046522 در حضور شما مشتری عزیز انجام خواهد شد.

 

 

 

بروزرسانی ضبط :

آپدیت نمودن مانیتور خودروی چانگان جهت استفاده از امکانات ارتقا یافته و ورژن های جدید برای کاربران خودروها و چانگان سواران اهمیت دارد , زیرا با توجه به پیشرفته شدن طراحی های ضبط و پخش قابلیت های بروزتر در دسترس  خودرو داران قرار می گیرد بدین منظور ایران ضبط 09120046522 جهت بروزرسانی ضبط خودروی شما در صورت نیاز , اینکار را بدون وقفه و در حضور خودتان انجام می دهد.

لازم است جهت رفع بعضی از اشکالات ضبط چانگان به بررسی نرم افزاری آن پرداخت , طراحی ضبط و پخش چانگان به صورت اندرویدی می باشد. ایرادات برنامه ممکن است با بروزرسانی تعمیر شود , تعمیر کار فنی با  شناسایی درست پخش ماشین جهت رفع نقایص دستگاه پخش به بروزرسانی آن خواهد پرداخت.

 

ضبط چانگان:

دارای امکانات بلوتوث جهت اتصال بی سیم موبایل به ضبط چانگان

امکان میرورلینک با تلفن همراه

قابلیت پخش رادیو

نمایش فول اچ دی تصاویر

پخش کننده صدای با کیفیت

امکان خواندن انواع فرمت های صوتی تصویری

قدرت لمسی بالا در صفحه نمایش

دارای دوربین عقب و جلو

کارایی های پیشرفته جهت ره یابی و استفاده از نمایش نقشه راه GPS

با امکانات اتصال رم / هارد و فلشو پخش DVD

 

 ایران ضبط :

مرکز تعمیرات تخصصی انواع پخش خودروها , ساب ووفر و بلند گو و آمپلی خانگی  ایران ضبط در غرب تهران 09120046522  با ضمانت در تعمیر به رفع اشکالات صدا , نمایش ,  ضعیف شدن کارایی ضبط و پخش در زمان کوتاه دو ساعته خواهد پرداخت.